פעילויות ליום העצמאות

התנתקו מהמסכים ועודדו את הילדים לצאת לפעילויות מרגשות בחוץ ובפנים שיהפכו את יום העצמאות לחוויה בלתי נשכחת. מגוון הפעלות ותוכניות מרתקות המקדמות למידה, יצירתיות וחקירה המבטיחות חגיגת עצמאותה של מדינת ישראל באופן הכי כיפי, בצמיחה והתפתחות.
פעילויות ליום העצמאות של sweets and selfies, מוזיאון סלפי נייד ובו אזורי צילום צבעוניים ומיוחדים בשילוב רינג ליצירת התמונה המושלמת. ניתן למתג, להוסיף קוד QR, לבחור קונספט משלכם עבור עמדות הצילום השונות. יריד אומנות משותפת, של יריד חדשני המציג עולמות תוכן שונים בשילוב חווית משחק מקורית ותחרותית. כל משתתף יקבל כרטיס כניסה ליריד וינסה לנקב כמה שיותר חורים בשביל לזכות בפרסים מיוחדים.

פעילויות ליום העצמאות Kimiz

הפעלות מסוג אלו עם עולמות מרגשים ומפתיעים. אצלנו באירוע ייחודי שכמוהו עוד לא ראיתם פעילויות ליום העצמאות מטריפה של  פסטיבל sweets and selfies  הילדים יתנדנדו על סוכריות, יגלשו לתוך בריכה של פופקורן ויצללו ממש לתוך תפאורה צבעונית ומושקעת. קימיז מביאים אליכם עולם שלם של אירועים איכותיים ומשוקעים, עם נראות מושלמת ומקצועית, גם המון חוויות משמעותיות ועל הדרך צילום תמונה מדהימה לפיד!

פעילויות ליום העצמאות מגוונת ומלהיבה

פעילויות ליום העצמאות עם מגוון פעילויות קיץ רטובות ומעניינות, חווית החוף הזוהר - חוויה חושית עם חול קינטי צבעוני, בשלוב תאורה אולטרה סגולה, פעילויות ODT אתגריות וכיפיות במיוחד. אנחנו מתמחים בארועי חברה, אירועים בחגים, הפקות לעובדים, אטרקציות לאירועים, פעילויות לקיץ ועוד... קימיז מתמחים ביצירת אירועים ופעילויות לחברות, עיריות ומועצות, קניונים ומרכזי פנאי. כל מי שמאמין כמונו בחלומות, ייחודיות, נראות ותוכן מקורי. כמובן שגם ביתר החגים אנחנו בתמונה! פעילויות לפורים דרך קימיז היא חוויה יוצאת דופן.

פעילויות ייחודית ומרגשת, חברתית ואתגרית. מחירים מעולים ומבצעים להזמנות ליום העצמאות. הכנסו לאתר שלנו לשלל פעילויות וחוויות שלא תשכחו. בואו לפנק את העובדים, המשפחות, הילדים והחברים בפעילות כיפית שכולה הנאה והתרגשות!

יום כייף לכל המשפחה!

פעילויות ליום העצמאות המומלצת ביותר לכל המשפחה! בואו ליהנות איתנו ולכייף עם פעילות יריד חדשני המציג עולמות תוכן שונים בשילוב חווית משחק מקורית ותחרותית. כל משתתף יקבל כרטיס כניסה ליריד וינסה לנקב כמה שיותר חורים בשביל לזכות בפרסים מיוחדים. בואו ליהנות, לחוות חוויות חדשות, להתרגש ולהצטלם בתמונות מהממות!

קימיז מזמינים אתכם לפעילות ליום העצמאות שעוד לא חוויתם. פעילויות ומשימות מגוונות עם עולמות מרגשים ומפתיעים. אצלנו בקיץ תקבלו הפעלה מטריפה של פסטיבל ממתקים מקורי בו הילדים יקחו חלק בפעילות ייחודית ומרגשת, חברתית ואתגרית. מחירים מעולים ומבצעים להזמנות ליום העצמאות. הכנסו לאתר שלנו לשלל פעילויות וחוויות שלא תשכחו. בואו לפנק את העובדים, המשפחות, הילדים והחברים בפעילות כיפית שכולה הנאה והתרגשות! הפעלות ליום העצמאות

מתנפחים מיוחדים ועמדות יריד

האטרקציה שמצליחה תמיד להפתיע – מתנפחים מיוחדים שמגיעים בגדלים וצורות שונות. הם מוסיפים אווירה של שמחה והנאה לכל אירוע. עמדות יריד מעוצבות בכבוד למדינת ישראל, הן בעיצובן והן בתכנית הפעילויות שלהן. כל עמדה מספקת חוויה ייחודית שמשלבת בין הנאה וחינוך. להוסיף טעמים נהדרים לחגיגות, עלינו לדאוג לארוחת הפעילות. קייטרינג מגוון יכול להציע אפשרויות מתחם וטעמים לכל טעם וגיל.

האפשרויות המרובות הופכות את יום העצמאות עם קימיז לאירוע חוויתי ושמח, שכל משתתף ישמור על זיכרונות מיוחדים וחיוביים. בסיום הפסטיבל, כולם יוכלו לקחת הביתה כרטיס זכרון שיצלמו עם הזכרונות המתוקים של יום העצמאות. הפסטיבל מציע מבחר רחב של אטרקציות מקוריות המתאימות לכל הגילאים. סדנאות יצירה, תחנות אינטרקטיביות והופעות מרהיבות יוסיפו צבע ושמחה לחגיגות העצמאות. לילדים וגם למבוגרים, יש דוכני איפור פנים שבהם אפשר להתקשט בצבעים המסמלים את המדינה. חוויה ייחודית שמשדרת את רוח החירות והצבעים שבה.

יריד אטרקציות משגע לילדים!

אטרקציות מרהיבות של מתחם החלקה סינטטי, אקולוגי אשר מדמה החלקה על הקרח. ניתן להוסיף הגברה מקצועית, עמדות צילום באווירה חורפית, תאורה צבעונית ועמדות משחק מתחם החלקה על הקרח שלנו מתאים להקמה באולמות, בשטחים פתוחים, בקניונים ועוד. אצלנו תמצאו פעילויות ליום העצמאות בהתאמה מלאה לסוג הקהל, חשיבה על קונספטים מיוחדים, תוכן איכותי, מאתגר, מקצועי וצובר חוויות לחיים והכל עם הקפדה מקסימלית על בטיחות ונראות. מסיבת העצמאות הכי מיוחדת שיש עם פעילויות מגוונות ומגניבות כמו פעילויות קיץ רטובות ומעניינות.

פסטיבלים של תמונות מרהיבות לחג

אחת מהפעילויות המוצעות היא הפסטיבל הייחודי של "Sweets and Selfies". במסגרתו, הילדים יתנדנדו על סוכריות, יגלשו לבריכה של פופקורן ויצללו לתוך תפאורה צבעונית ומושקעת. פעילות זו משדרת אווירה של שמחה והנאה, מתאימה לקהל הצעיר ומהווה חוויה לא רגילה שתשאיר זיכרונות מתוקים. בנוסף, קימיז מציעה מוזיאון סלפי נייד, שבו ישנם אזורי צילום צבעוניים ומיוחדים, בשילוב רינג ליצירת התמונה המושלמת. הילדים יכולים להתרגש ולהצטלם בצורה ייחודית, יכולים למתוח יצירתיות ולהתרגל למוזיאונים סלפי נפרדים בכל פעם.

ירידים אטרקטיביים לכל המשפחה

קימיז מתגאה גם בירידים החדשניים שלה, המציגים עולמות תוכן שונים בשילוב חווית משחק מקורית ותחרותית. זו הזדמנות ליצירת חוויה אמיצה וכיפית, כאשר כל משתתף יוכל להשתתף באתגרים מגוונים על מנת לזכות בפרסים שווים ומיוחדים. הפעילויות של חברת קימיז מתאימות לכל הגילאים, והן כוללות אטרקציות מגוונות כמו אזורי יריד, מתנפחים מיוחדים ועמדות משחק. כל זה במטרה ליצירת חוויה ייחודית, שמשלבת בין הנאה וחינוך. החברה גם מתכוונת לספק אטרקציות קיץ רטובות ומעניינות, עם חוויה חושית בחול קינטי צבעוני ותאורה אולטרה סגולה. פעילויות אלו מתאימות לכל סוגי האירועים, כוללים אירועי חברה, אירועים בחגים ואטרקציות לאירועים במגוון סוגים ופורמטים.חברת קימיז מציעה מגוון מרהיב וייחודי של פעילויות ליום העצמאות, עם ירידים חדשניים, פסטיבלי ממתקים, ומוזיאוני סלפי נייד, החברה מספקת לילדים ומבוגרים מגוון חוויות מיוחדות ומגניבות. מתנפחים מיוחדים, עמדות יריד, ואטרקציות לחגיגות העצמאות יציפו את המשתתפים בחוויות מרגשות ותחושה של שמחה. עם קימיז, כל אירוע הופך לזכר נפלא, משדר נראות מרהיבה ומציע חוויות שמתאימות לכל סוגי האירועים - מאירועי חברה ועד אירועי חג. בין אם זו ההתנדנדות על סוכריות בפסטיבל המתוק, או מוזיאון סלפי נייד המעוצב בצורה ייחודית, קימיז מביאה אירועים שמשלבים בין הכיף לבין ההתרגשות. עם חשיבה יצירתית, אטרקציות מקוריות ותחושה של הנאה צרופה, קימיז יוצרת חוויות בלתי נשכחות שתשאיר את כל המשתתפים עם זיכרונות מתוקים מפעילויות ליום העצמאות.